miercuri, 14 aprilie 2010

Test



Clinique mild clarifying lotion

In orasul meu nu exista Sephora, motiv pentru care am rugat o prietena din Bucuresti sa imi cumpere o lotiune tonica de la Clinique. La recomandarea unui reprezentant al magazinului, mi-a cumparat acest produs. Consistenta lichidului din interiorul tubului, m-a facut sa am dubii; ma gandeam ca nu prea are cum sa fie lotiune tonica...
Zilele trecute am fost in Cluj. Super! Mi-am spus ca voi afla intr-un final ce fel de produs este acesta. Din pacate, nu am fost pe deplin lamurita... Mi s-a spus ca este un produs foarte bun, ca este pasul 2 din gama de curatare Clinique. Bun. Dar ce functii are?!?!? Sa il folosesc? Mi s-a spus: "Da, folositi-l. Este un produs bun." : Multumesc pentru nimic.
Research pe net. Din cate am inteles... este un exfoliant usor care nu agreseaza tenul. So, am decis sa il folosesc seara, dupa demachiere, inainte de tonic.

2 comentarii:

Anonim spunea...

cica ar fi bun pentru ca ar contine printre altele si antioxidanti si, fata de celelalte lotiuni clinique, varianta mild nu contine alcool

Ana-Maria spunea...

Eu de cand il am, il folosesc. Dar nu cred ca o sa il mai achizitionez. :P