miercuri, 23 februarie 2011

And my wedding dress...


Dar nu o sa ii pun floarea. :D

16 comentarii:

yoana spunea...

foarte frumoasa..sa o stapanesti sanatoasa si sa iti aduca numai fericire..casa de piatra

Ana-Maria spunea...

Multumesc mult, Ioana! :*

Ema, Brasov spunea...

Foarte, foarte frumoasa!
:*

yoana spunea...

cu multa placere..:*:*

Monica - Pisica albastra spunea...

foarte foarte frumoasa! mereu mi-au placut drapajele :)
ti-am mai spus si-ti repet: sa-ti poarte noroc si sa ai o nunta minunata!
stii cum se spune: daca ti-ai gasit rochia, restul e simplu :)

Anitta spunea...

Superba!
Casa de piatra!

Anca Buzea spunea...

Este superba, vei arata ca o printesa :) Casa de piatra!! :*

Anonim spunea...

Doamne ajuta,Ana!!!sa te bucuri din plin de ea si de intreaga sarbatoare alaturi de viitorul tau sot!!!..sunt convinsa ca iti vine minunat de frumos!!!!!!!pupici cat mai dulci:*:*:*:*:*

Ana-Maria spunea...

Multumesc mult, fetelor! :* Nu ma asteptam sa primesc atat de multe aprecieri... Multumeeesc mult ca imi sunteti alaturi! >:D< :*

Anonim spunea...

Felicitari! Si Casa de piatra!

De curiozitate, de unde ti-ai luat-o? Urmeaza si pentru mine un tur la Romexpo la targul de nunti...am idee cam ce as vrea, dar mi se pare o alegere tare grea :D :D

Ana-Maria spunea...

Simona, multumesc mult pentru urari! :*
Rochia am cumparat-o de la Avangarde salon si este semnata de catre Mori Lee. Am luat-o direct din salon cu o marime mai mare ( mi-o retuseaza tot ei cu o luna inainte de eveniment) pentru ca eu nu mai am timp de dat comanda... Initial aveam nunta in octombrie, insa am reusit sa mutam data pe 5 iunie si... timpul a intrat in sac pentru mine. :p

Eu am fost si la Romexpo, dar am fost dezamagita de tot ce am vazut acolo...

Ana-Maria spunea...

Cu siguranta iti vei gasi rochia, trebuie doar sa cauti! :*

Iulia spunea...

In sfarsit dau si eu peste o viitoare miresica :D
Abia astept sa iti rasfoiesc blogul ca sa vad ce postari ai mai facut despre nunta :D
Rochia e superba..foarte stilata.
Sa o porti cu placere si casa de piatra!

Ana-Maria spunea...

:p Multumesc mult, Iulia! :*

Iulia spunea...

Ana cumva esti din iasi?

Ana-Maria spunea...

Sunt din Rm Valcea. Seman cu cineva din Iasi? :)