vineri, 13 septembrie 2013

Back!

Pauza lunga de pe blog nu a semanat cu ceea ce s-a intamplat in acest timp cu viata mea! Ceea ce vreau sa spun este ca... in ciuda faptului ca timp de un an si cateva luni bune acest blog s-a facut remarcat printr-o lipsa acuta de informatii si postari, viata mi-a fost plina de proiecte care mai de care mai frumoase! O sa incep prin a spune ca pe 22 aprilie 2013 am adus pe lume o minune de baietel! Si pentru a va convinge ca nu vorbesc prostii, va atasez mai jos o poza cu minunea mea! 

Asa ca... de aproape 5 luni sunt mama cu norma intreaga, insa reusesc sa imi fac timp si pentru placerile mele pacatoase: literatura (aka: proza scurta), hairstyle si lucru manual (in traducere libera: coliere, brauri si diverse accesorii...) Gandurile mele creionate le regasiti pe celalalt blog al meu, acest blog ocupandu-se de beauty. 

Promit sa revin curand!

XOXO!

Niciun comentariu: