luni, 28 noiembrie 2011

Samponul trebuie sa faca multa spuma pentru a fi eficient?!?!?

FALS!!!

Pentru o utilizare corecta se toarna in palma o cantitate de sampon similara cu marimea unei monede, se aplica pe par si se maseaza bland capul(cu buricele degetelor) timp de doua minute. Samponul nu trebuie sa faca prea multa spuma! Atunci cand spuma este in exces, inseamna ca: am pus prea mult produs sau... produsul contine prea multi detergenti! In cazul in care produsul nostru contine prea multi detergenti, va irita pielea capului, stimuland execesul seboreic - ceea ce sigur nu ne dorim!

4 comentarii:

coco spunea...

cu cat are mai multi parabeni...cu atat face mai multa !

Ana-Maria spunea...

Parabenii, bata-i vina! Sunt peste tot! :p

Krista spunea...

Interesant! Eu nu prea imi simt parul curat daca samponul nu face spuma... incerc insa sa alternez spalatul cu sampon cu spalatul cu balsam.

PS: Te astept pe blogul meu: http://kristasbeautytips.blogspot.com/

Ana spunea...

Nu parabenii sunt problema, ci SLS-ul si SLES-ul :) Astia sunt detergentii iritanti, parabenii sunt mai mult niste conservanti (metylparabenul am impresia, sper sa nu fac confuzie, ca e si cicatrizant).