vineri, 21 ianuarie 2011

Bridal timeline

A inceput sa intre timpul in sac... Am reusit sa schimbam data nuntii! 5 iunie! :X Sunt super incantata, insa in acelasi timp, ffff stresata! Mai este foarte putin timp si noi nu avem nimic aranjat! Nu am probat nicio rochie; nu am vorbit de flori, muzica, fotograf... Toate incep sa se adune si stresul devine din ce in ce mai mare!

Ieri m-am uitat pe net dupa rochii... Mi-a placut f mult o rochie semnata Elie Saab. Am sunat sa intreb de pret. Sare de 8 000 Euro! :(( Bugetul meu, cu indulgenta, este de 8 ori mai mic! :p

4 comentarii:

Unknown spunea...

iti recomand cu inima deschisa casa de creatie RobeBlancheDesign... iti poti crea rochia vietii tale la un pret foarte bun..
http://www.robeblanche.ro

Acolo gasesti si oferta de fotograf si cameraman...

Totusi ai timp sa vizitezi targul de nunti de la Romexpo din data de 28-30 ian 2011..

Ana-Maria spunea...

O sa merg la targ sapt viitoare si daca tot ajung in Bucuresti poate reusesc sa trec si pe la ei. :* Thx!

Monica - Pisica albastra spunea...

5 iunie, ce frumos!
va urez de pe acum multa fericire si o nunta ca-n povesti!

si stai linistita: vei gasi rochia perfecta si ea te va gasi pe tine! :)

Ana-Maria spunea...

Multumesc mult, Monica! :*