luni, 8 noiembrie 2010

Uleiul de lamaie si beneficiile lui

Eu aflasem ca ar fi bun pentru intarirea unghiilor si hidratarea mainilor, insa o sa fiti surprinse ce spectru larg de actiune are asupra organismului nostru!
Se gaseste la plafar in sticlute mici de cate 10ml si costa ~38 lei.
Proprietati:
  • antivirotic, antibacterian, antiseptic, bactericid
  • imunostimulator, antianemic
  • analgezic, tonifiant, concentreaza atentia
  • inalbitor, anticelulitic, antitoxic, dezinfectant
  • normotormic, antisclerotic
  • cardiotonic, spasmolitic, antireumatic
  • antireziduual, diuretic, biliar, antiedemic
  • antivaricos, antihemoroidal

Indicatii:

  • imunitate scazuta
  • gripa, herpes, varicela, hepatita
  • insomnie, cefalee, greata, oboseala
  • reumatism, artita, stomatita, parodontoza, intoxicatii alimentare
  • edeme
  • varice, hemoroizi
  • acnee, furuncule, negi, eczeme
  • pete pigmentare, pistrui
  • dereglari metabolice, obezitate, celulita
  • matreata, fragilitatea unghiilor si a parului

2 comentarii:

Zuzele spunea...

Da, mi-am facut si eu masaje anticelulitice cu el, dar nu m-am tinut de treaba ca la carte asa ca nu pot spune daca da rezultate sau nu. Imi mai puneam in cada cateva picaturi de ulei de lamaie, ulei de lavanda si ulei de portocale si era foarte relaxanta baia:) Intr-o seara am si adormit :))
Eu am dat 10 lei pe o sticluta de 10 ml, ulei de lamaie de la Fares. Tot atat costa si cel de portocala. Pe lavanda am dat mai mult, 170 mii pentru ca era extract pur sau ceva de genu...

Ana-Maria spunea...

G, eu mi-am cumparat cu 6 lei sticluta. :) Dar pe net am gasit ca ar costa ~38 lei. Ma gandesc ca este mai consistent... Am citit pe net ca s-ar face cure cu el: doua picaturi pe un cub de zahar - sau in ceai - in fiecare dimineata timp de trei sapt, urmeaza o sapt de pauza si apoi alte trei sapt si tot asa pana se termina sticluta. :)