vineri, 6 august 2010

Test

Comme des garcons

E prima data cand am incercat si cand am auzit de acest parfum. M-am indragostit de el imediat ce i-am simtit aroma! Am oscilat intre acesta si Chanel Chance. Am ramas la Comme des garcons.

Nasul acestui parfum este Mark Buxton si a fost creat in 1999.

Notes: Japanese Sumi ink, incense, patchouli, cedarwood, angelica root, vetiver, magnolia, amber, labdanum, new aldehydes, cumin, cade oil, absolute maté, abslolute folia. (Am lasat notele in engleza deoarece sunt cateva a caror traducere in romana nu o stiu. :P)

Eu am dat pe el 200 lei - cumparat la negru :D

Pe piata costa 67 Euro.

2 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Buna seara!
Ai un premiu de la mine: http://salonbrasov.blogspot.com/2010/08/concurs-o-suta-de-postari.html
Ema

Ana-Maria spunea...

Ce surprize frumoase faci tu, Ema!
Thx! :*