vineri, 13 august 2010

Happy!

Iubitul meu imi face zilele senine si mai frumoase! Plec la mare! :X Nu am stiut nimic pana in dimineata asta; mi-a spus ca imi pregateste o surpriza, dar nu ma asteptam sa vad marea...
Imi e dor de marea noastra! Nu am fost la noi pe litoral de... 9 ani! Wow! A trecut ceva timp! :P
Duminica implinesc 26 de ani. Mi-am analizat corpul in oglinda ieri seara. Sunt frumoasa. Nu am vazut nimic dizgratios care sa ma faca sa sufar ca a mai trecut inca un an peste mine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

iti doresc tare sa te bucuri la maxim de zilele la mare,alaturi de iubitul tau..pentru k stiu k de vreme frumoasa o sa ai parte(sper!:)),nu-mi ramane decat sa-ti urez have fun in the suuuun!!!:)kisssses

Ana-Maria spunea...

Multumesc mult, Raluca. Chiar imi era dor de marea Neagra...