luni, 14 iunie 2010

Nopti albe

Trebuie sa recunoastem, toate avem si dimineti in care ne uitam in oglinda si nu ne place in totalitate ceea ce vedem. Dupa o noapte alba, ochii, cu cearcane si pungi, sunt primii care ne dau de gol!
Pielea de sub ochi este delicata si sensibila; daca atingi cu degetul acea zona poti observa singura particularitatile ei.
Cearcanele sunt rezultatul spargerii unor vase de sange foarte subtiri la nivelul acestei zone. Un bun cocealer nu trebuie doar sa acopere cearcanele, trebuie sa fie delicat cu pielea noastra, pentru a nu agrava si mai mult situatia.
Pentru cele care vor sa aibe fata aceea draguta si proaspata care spune: "Da, am dormit opt ore si am mancat la micul dejun cereale integrale. ", trebuie sa aiba grija sa nu foloseasca totusi un concealer mult maideschis decat nuanta naturala a pielii (nu vrem sa fim nici prea luminoase :P). Concealer-ul trebuie sa fie cu un ton mai deschis decat fdt. Recomand un concealer lichid, pe care sa il poti intinde usor cu degetele (intinzandu-l cu degetele, il incalzesti putin, ceea ce il face sa arate mult mai natural).
Dupa concealer, foloseste o pudra iluminatoare pentru ochi! Rezultatul va fi unul senzational!

5 comentarii:

Cris spunea...

nu prea folosesc anticearcan... cred ca n-am nimerit inca o nuanta de care sa fiu pe deplin multumita...
offtopic : imi place noul skin al blogului :)

monica_s23 spunea...

Un nou look al blogului. I like it! :)

Ana-Maria spunea...

;;) Thx!
XOXO

adela sirghie spunea...

si mie imi place cum arata noul skin al blogului:)

Ana-Maria spunea...

Multumesc. :*