joi, 13 mai 2010

Si profesionistii mai gresesc!

Un rezultat gresit la un ten test, mi-a creat multe neplaceri. :( Acum vreo trei ani mi-am facut un ten test intr-o farmacie. Diagnosticul: ten uscat. Asa ca... am inceput sa folosesc produse pentru ten uscat. Rezultatul? Tenul meu este foarte incarcat in prezent! Cremele grase, destinate tenului uscat, nu au facut decat sa imi dilate porii... si sa favorizeze aparitia acneei. :(

Cand mi-am facut ten testul cred ca aveam tenul normal - mixt (imi lucea cateodata zona T, dar nu aveam acnee). Poate era doar deshidratat! Dar de aici pana la a avea tenul uscat... drum lung!

Intr-un moment de relaxare, as strange-o de gat pe cea care mi-a comunicat rezultatul testului! Economiile mele incep sa se duca pe vizite la dermatolog si pe tratamente derma-cosmetice. :(

Nu, nu am probleme majore. Insa este bine sa iei masuri din timp.

Niciun comentariu: