miercuri, 21 aprilie 2010

Test



BOURJOIS PARIS DESHABILLEZ MOI

DESHABILLEZ-MOI-contine extract de ghimbir ca proprietati afrodisiace care instantaneu invaluie trupul si mintea. Textura sa delicata confera o hidratare si curatare eficienta pielii si in acelasi timp o catifeleaza si o protejeaza de factorii externi. Pielea este invaluita de o armonie senzuala intre extractul de ylang-ylang si condiment. Astfel pielea este parfumata pentru a te face irezistibila toata ziua.

Imi place pentru ca ma invaluie intr-un parfum cu note dulci si pielea mea miroase toata ziua senzational!

3 comentarii:

Alexandra G. spunea...

Gelul meu de dus preferat din gama celor de la Bourjois

Iulia spunea...

Al meu fie Bourjois, fie The Body Shop

Ana-Maria spunea...

Si mie imi plac foarte mult. :) Imi mai plac si cele de la Yves Rocher.