luni, 22 martie 2010

Glasul parului

Parul meu a trecut prin multe in anii de facultate: suvite, blond, negru, decapaj, permanent, intins (am urat parul meu facut permanent, aratam ca o oaie neagra :)) )
De ce mi-am facut permanent? .... Am vrut bucle; bucle mari, naturale... Am visat cu ochii deschisi, pana in ziua in care mi-au fost date jos din par bigudiurile de permanent... Pentru a scapa de aspectul acela de oaie balaie, imi intindeam parul... Am taiat mult din el, un bob scurt, avand colturile mai sus de barbie...
In ultimii ani, foarfeca a fost prezenta lunar in viata mea. Astfel ca, astazi, ma pot lauda ca am scapat de orice urma de decapaj, vopsit sau permanent!
Imi doresc un par lung, dar sanatos! Nu mi-as lasa niciodata plete de Cosanzeana cu varfuri tocite! Cred ca lungimea ideala, pentru mine, ar fi cu o palma mai jos de umeri.
Mda... poate daca nu eram tot timpul prezenta in salon (am amintit intr-un post destul de recent ca am lucrat ca stilist intr-un salon din Cluj Napoca), nu mi-as fi supus parul la atat de multe neplaceri. Fiind inconjurata opt ore pe zi de produse de hairstyle, imi doream mereu sa incerc ceva nou.
So, incercati sa fiti naturale!
Protejati-va parul!
Ce e prea mult strica!
Experienta mea vorbeste de la sine. :P

4 comentarii:

Iulia spunea...

E bine ca ti-ai dat seama ca prea multe noutati il dau peste cap :D

Ana-Maria spunea...

Da... bine ca am mai ramas cu par pe cap! ;)) As vrea sa il las natural pana la primul fir de par alb. :P

Monica - Pisica albastra spunea...

hey! salut!
azi ti-am descoperit blogul si m-am apucat sa citesc arhiva.
voiam sa-ti spun ca am fost si eu facta permanent "natural", cu bucle mai mari si...mi-a iesit! a aratat foarte bine. insa permanentul meu a fost facut pe par natural, nevopsit, nedecolorat, etc.

Ana-Maria spunea...

Cio Monica!
Ma bucur ca mi-ai descoperit blogul! Sper sa iti placa si te mai astept pe la mine! :*
Eu am acum parul natural, dar nu as mai accepta provocarea unui permanent. De', experienta neplacuta nu ma lasa. :P